Saturday, March 12, 2011

lappy baru!!~~

semalam meneman member gi lowyat.. die yang nk beli lappy baru.. bukan aku tau.. heheheh.. wahh.. masyukk kot.. mane la nk same standard ngan aku nie.. pakai pon notebook free dari telekom.. budak skola la katekan.. mane mampu nk beli yg mahal2.. hehehe.. lame jugak la kitorg pusing2 kt lowyat tu.. lame2 baru la dapat impian yang di hajati..tahniah la yer.. hahaha.. terbang duet beribu2.. tapi dlm konteks die x pe.. org dah bekerja.. mampu2.. hehehe..

sementara menunggu lappy siap di install, kami pon menapak ke sungei wang.. masuk nie kali ke 3 qku menjejak kan kaki kat situ.. lame kot x pegi.. last skali pegi mase memonteng tuisyen kimia ngan emylia shahila.. (sorry beb.. tersebut name ko lak.. hehe) kitorang gi minum kt food court kat atas tu sebab member aku nyer mamber dok makan kt situ.. wowww.. budak skola je ramai.. takot jugak aku tgk diorg.. aku pon da abes skola baru la menyetan sket.. tempat tu dah jadi port diorg kot.. tetibe terase tua.. dalam hati berbisik "nasib la aku x dok kl dulu.. kalo x, msti dah jadi minah rempit.." hahaha.. bukan pe, kan kl slalu jammed.. garenti nyer la aku mintak abah aku belikan moto sebijik.. rempittt beb.. hahahah..nak2 plak rumah lame aku tu x berape nk sesuai sangat untuk tumbesaran otak budak2.. kalo betul nk bentuk, kene jadi cam pak lang aku.. garang beb.. hehehe..

balik tu singgah makan sate kat kampung pandan.. sedap jugak.. tempat tu name nyer satay station.. penah masuk jalan2 carik makan pon.. tempat pon cantik.. not bad la.. (sile bagi upah sate 10 cucuk ek.. penat promote.. heheh.. ) even better than sate kajang yg aku makan bulan lepas.. tapi aku x makan byk pon.. 4 cucuk je aku larat.. lagi 6 cucuk aku tapau bwk balik.. bak kate org, x bek membazir.. hehehe.. diorg suke la menghanjing aku menapau pulang.. lantak le kome.. ateeee??? x buleh ke awok tapau bawak balik ghumahh?? (gaye cakap cam dlm cite kak limah tu..) hehehe..

smpai2 umah, dalam kul 8 gitu, trus gi dinner ngan family.. ade tetamu datang.. tu yg kene celebrate sket.. hehehe..gi makan kejap jer kt subang.. kakak aku lak bengang.. die nk jln2 lagi.. tapi abah nk balik umah.. nk tgk badminton kalo x silap.. hahahah.. sian die.. tension ye kakak?? =p

No comments:

Post a Comment