Saturday, March 12, 2011

hospitalized

hari khamis lepas aku dikejutkan ngan sms dari kakak aku, nurul yang mak kene tahan wad.. terkejut jugak la.. mule2 boleh control lagi.. rileks2.. xde pape kot.. so, cool jer la.. lagi pon pagi khamis tu mak ade appointmen ngan doctor.. so, x jumpe la memandangkan cluz pukul 12.30.. mesti la bangun pon x brp nak awal kan..selalu nyer tiap2 pagi sebelum gi cluz, aku mesti salam cium tangan mak dulu.. wat berkat nak menuntut ilmu la kunun.. hehehe.. so, biler dpt sms tu, teringat yang pagi tadi x sempat salam before gi cluz.. aduss.. menyesal pluz risau.. lagi2 la bile cluz bel 422, si zati (classmate) gi bagi taw kat lecturer tu.. alang2, terus je la cakap.. nasib lecturer tue baik.. die kate nevermind... so, aku pon bergegas pulang.. balik2, nurul da siap kan sume barang2 keperluan mak.. so, aku tukar baju n trus la pecut gi hospital ngan nurul..

sampai sane, nurul mintak hantar kat icu..nk x-ray kaki die.. hari rabu die terpelecok due2 belah kaki.. so, terpaksa la jage 2 site.. berlari2 aku dari wad tingkat 7 ke icu.. dengan bawak bag sandang yang berat cm bawak batu.. aduss.. redha je la.. x kn nk tinggal.. ade notebook n baju kalo kene standby jage mak malam tu.. berlari2 anak la aku.. mesti comel kan kalo anak2 berlari.. opss.. x kate aku lari2 cmtu comel.. hehehe.. mak plak kate x yah tunggu.. aku kalo bley mmg nak tunggu sngt.. tapi sbb aku nk kene submit assignment b4 jumaat kn.. tu yang x ley stay.. nurul plak kene simen kaki kiri die.. dari bawah sampai peha.. aduss.. x de sape nk jage mak malam tu.. sorry mummy.. xdapat nk teman.. wuwuuu..

hari jumaat, kul 12 br smpai hospital.. letey kot.. tu yg bgn AWAL sgt.. hahaha.. smpai2, mak dah xbetah dok situ.. x selesa la.. die mintak balik.. doktor kate kene x-ray je dulu.. pastu ley balik.. so, tunggu punyer tunggu, pukul 5 lebey baru settle sume.. alhamdulillah.. dapat balik umah.. yay!!!

p/s: mase nk carik wheelchair kt icu, terserempak ngan jaja (member) kt situ.. eksiden moto.. aduss.. lemah tol aku tgk darah2 nie.. saba je la ye jaja.. get well soon.. =)

No comments:

Post a Comment