Wednesday, January 19, 2011

rezeki jangan ditolak




hari ni aku rase hari yg ceria, seronok and happy jer.. dr bgn tdo smpai la nie.. x de rase nk marah ke, sedey ke.. sume nyer berjalan lancar.. alhamdulillah.. walaupun semalam aku nye assignment x siap lg aku da tdo, terbgn pg td sempat gak siapkn n print terus.. siap keje.. huhuhu.. pegi cluz pon x de masalah sbb da isi minyak semalam mase nk balik.. walau jam aku menunjukkn angka yg agak kritikal, aku rileks jer.. smpai cluz pon awal.. sume nyer berjalan dengan lancar...
blaja ari nie pon x de masalah sgt..

malam nie aku kuar makan ngan member2 mase gi rafting dulu.. mengenang memori.. huhu.. best la.. lg2 dpt makan free.. mmg terbaik.. lame x jumpe kot.. (padahal br je kenal start cuti sem lepas.. =p)

No comments:

Post a Comment