Friday, January 28, 2011

kesian sangat-sangat.. =(

ptg tadi pegi la hospital dengan my siblings and bakal adik ipar kt HTAR.. nak melawat atok.. sampai2 sane, die still kt dalam icu lagi.. sorang2 plak tu..kesian... hati rase tak sedap sangat.. dengan langkah kaki yang longlai, dah macam tak sanggup nak teruskan melangkah, aku gagahkan jua ke katil atok.. sangat kesian.. mule2 memang dapat control lagi.. baru je aku nk sapa atok, nasib mase tu atok dengar bile aku sebut name aku.. dia pon mase tu macam nak cakap ngan aku.. tapi ade nurse datang kate nak amek darah.. aku terus terdiam.. tak nak kacau nurse tu buat keje and tak nak atok rase sakit.. tak sampai 2 minit aku tunggu, bile aku tengok nurse tu terkebil2 carik urat atok untuk amek darah, aku x dapat tahan dah air mate aku yang bergenang tadi awal tadi.. lagi2 bile tgk mata die.. kornea dia dah takde cover..nampak iris die



dalam pukul 5 lebih baru lah dia dapat masuk ward.. anak2 dan cucu ramai datang melawat.. kesian sangat.. atok.. atok jage diri baik2 ye.. rajin2 bace selawat dan al fatihah banyak2.. orang tau atok sakit sangat.. orang sedey tengok atok jadi cmni.. sabar ye.. ALLAH tu maha adil... setiap yang terjadi ade hikmah nye.. risiko operation esok sangat tinggi.. kalo x operate plak pon bahaye.. atok.. atok jangan risau.. orang tetap doakan atok.. dunia akhirat.. andai umur tak panjang, atok jangan risau.. ALLAH ade sume perancangan untuk kite.. atok baik sangat.. orang tak sanggup tengok atok sakit..






ok lah.. air mate dah tak benti2 nie.. dah tak nampak huruf dah nie.. nanti sambung lagi.. ='(

No comments:

Post a Comment