Tuesday, January 18, 2011

penantian suatu penyiksaan

kata2 pujangga pernah menyatakan bahawa penantian itu suatu yang amat perit dan menyiksakan... wahhh... sejak bile plak aku tau pujangga kuar kn ayat2 cmtu.. hahahaha.. by the way, actually aku ngah dalam situasi menunggu skang.. menunggu suatu yg pasti datang.. waktu kelas.. heheheh.. jangan tertipu ok.. belum ade pun istilah menunggu seseorang.. hehehe.. sem nie banyak waktu2 terluang yang perlu aku habiskan dengan menunggu.. janganlah aku jadi macam penunggu gunung raya dah la.. hahahha..


aku nak cerita pasal sorang kawan aku nie.. die nie dulu aku x taw la die macam mane.. tapi sejak2 dah abes belajar nie baru la nampak die nyer time management sangat bagus.. kalo janji pukul 2, sebelum pukul 2 da terpacak kt tempat yang dijanjikan.. die pernah cerita gak yang ade jugak penceraian yang terjadi sebab si suami x tepati masa.. mintak2 la aku x dapat yang begitu.. amin...


so, berbalik kepada cerita kawan tadi, die nie sangat hangin bile ade org x tepati masa.. lagi2 la die tu ex-komander uitm mase belajar dulu.. tu yang seram sejuk je aku bile terlewat sket.. mule la biru muke nak carik alasan.. hahahah.. tp nasib die ok.. aku heran plak kalo die nk marah sbb kejap je nk cool kn die balik..hahahah..


sbb mengenangkan bateri lappy yang hampir ketitisan terakhir nie, baik aku stop dulu.. kang x pasal2 nk kene carik power supply merate.. heheheh.. daaaa~~~~

No comments:

Post a Comment