Monday, May 28, 2012

my potong kek day

hola uoll's.. kali pulak cik bunge nk cite pasal my big day.. alhamdulillah dah meningkat satu tahun lagi.. semoge cik bunge cepat2 naik pelamin.. hahahahhaa.. =p boleh x kalo doa cm gitu?? haha.. thanks kepade semua yg wish untuk birthday cik bunge hari tu.. x sempat nk update status kat fb.. tahun nie, ade org yg unexpected wish birthday and ade jugak someone yg cik bunge harap2kan, x wish pon.. tp xpe la.. kepada yg wish tu, cik bunge sgt2 menghargai ucapan2 korg tu.. walaupun sbb reminder birthday kat fb yg ingat kat.. cik bunge tetap terharu sbb cik bunge pon cmtu.. tp kawan2 cik bunge punyer besday sume dah hafal da.. dun worry.. hehehe..

thanks to mummy and daddy yg celebrate my besday.. luv u both.. muahzz.. thanks belanje makan dan beli kek for me.. kek potong kat umah je sbb x larat nk makan kat sane.. hihi..


 

 thanks to my beloves cousin too.. belanje saye makan dan celebrate.. tinggal turn nadia pulak yer farhana.. save for the date.. huhuu.. btw, due2 kazan tersyg nie dah disunting org.. doa2 la kazen die yg sorg nie pon cepat2 dapat jodoh yer.. hihi.. =p






thanks to my classmate jugak sbb celebrate my bday.. tp surprise yg terkantoi.. hehe.. maaf.. =p










p/s: happy birthday to me.. diorg buli i.. waaa.. tp big hug for everyone.. =))

No comments:

Post a Comment