Thursday, February 9, 2012

trip ke gua terhantuk

assalamualaikum.. hehe.. sebelum nie cik bunga dah penah pegi gopeng nie untuk extreme challenge naik gua kandu and water rafting dengan budak2 uitm.. kali ni cik bunge nak cite pulak pasal trip ke gua tempurung.. best, penat, semput dan macam2 lagi la.. nak masuk situ ade 4 stage.. dan bayaran masuk pun berbeza-beza mengikut stage2 yang dipilih.. kali nie cik bunga dan kawan2 amik package grand tour yang berharga rm22 ringgit sekepala..package paling lame dan basah kuyup.. memang tak sia2 la tak tido satu malam dan gerak pukul 5 pagi untuk trip nie.. memang fun.. balik tu kitorg sempat singgah ke lata kinjang dan ke bidor untuk menziarahi kampung member.. so, enjoice da pic k..


pemandangan dari luar gua


bersedia untuk masuk dan mengexplore

posing dulu.. hehe


gadis2 yg berjaya menawan gua tempurung.. wewiittt.. huhu


redah jer..


mari mendulang.. lalalala..


kotor abes da bang oiii..


berehat sebentar bersama kitkat..


bergambar kenangan lepas keluar dari gua.. muke sume toya jer.. huhu


p/s: kesengalan masih terasa.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment