Thursday, June 30, 2011

kehilangan

ajal dan maut kite tak tau bile ia akan terjadi.. kadang2 terfikir jugak ape la nasib kite bile sampai ajal nnti.. tgh tidur ke, tgh makan ker..tgh mandi ker.. atau kite mati dalam keadaan yg mengeri kan.. mintak di jauhkan la ya Allah.. amin..

pagi nie aku dapat call dr makcik yang adik atuk aku meninggal.. innalillahiwainailahirajiun.. semoga roh nye dicucuri rahmat dan di ringan kan segala seksa kubur nya.. amin… pergi nyer wan busu, maka berakhir nya keturunan nya di atas bumi ini.. kesian dia x de zuriat sbb di tinggal suami dan kematian anak mase dulu2.. arwah agak rapat dengan keluarga adik beradik mak aku.. ye la.. tempat kami menumpang kasih sebab arwah nenek aku meninggal mase mak aku setahun mase lahir kan adik mak aku..

arwah dah selamat dikebumikan dkt masai.. jaoh dari kg halaman.. tapi x pela.. dekat ngan adik mak aku.. sbb die dok sane di hari2 terakhir die kat dunia nie.. kitorg terlewat setengah jam.. smpai2 , arwah dah selamat dikebumikan.. sedih jugak.. tp kami redha dengan pemergian nyer.. ringan kan lah seksa kubur nya ya Allah.. A-Fatihah..

1 comment:

  1. sedihnye tiqa..:'(
    tak dapat bayangkan kalau sebatang kara dalam dunia ni, tak ade sape2 hingga saat akhir..:(

    ReplyDelete