Thursday, April 28, 2011

bulan yg ditunggu

yeah.. sekarang da nk masuk bulan 5 dah kn.. bulan kesayangan sejak dulu lagi.. hehehe.. tiap2 tahun bile nak sampai bulan 5, mesti terasa sangat special.. hehe.. bulan dimana umurku meningkat tiap2 tahun.. opss..terkantoi pulak.. tapi xpe la.. kire hint2 la kt sape2 yang tak perasan lagi k.. hehehhe.. selalu nyer mmg tiap2 tahun tarikh besday aku msti jatuh nye mase waktu final exam.. pastu msti last week exam plak.. kadang2 kene jugak ngan hari ibu.. minggu ke 2 bulan 5 la kate kan.. hehehe..


kalender kat atas tu yang tahun nie punyer.. saje nak tunjuk pengisian waktu bulan mei 2011 aku.. yang kaler merah tu, balance paper aku untuk bulan mei nie.. 8hb paper insurans n 10 hb untuk paper finance.. gile dekat.. adess.. huhu.. 8 hb tu jugak kazen aku boboy kenduri belah lelaki.. tapi nmpak nyer x dapat attend la boy.. so sorry.. =(

yang pink tu la my besday.. yeah.. besday yang ke dot.. dot.. dot.. hahahhaa.. makin tua la nmpak nyer.. alhamdulillah.. dah lebih kurang 2 dekad suku aku hidup kt dunia nie.. hahaha.. agak2 korg berape la 2 dekad suku tu kan.. =p

yang purple tu dr 12 sampai 17 hb tu nk pegi opkim kat langkawi.. yeyeahhh.. excited giler nk pegi.. msti dalam ati korang rase berbulu jer kan.. ye la.. pegi opkim jer pon.. bukan pegi london.. hahahaha.. xpe la.. sambil2 mengeratkan tali silaturrahim ngan family angkat, dapat jugak berjalan sambil bershopping kan.. tu yg x sabar tu.. hehehe.. tapi yang tak best nyer 11 hb tu dah kene tido kt uitm.. alaaaa.. sape nk celebrate besday ngan aku.. sob3x.. =(

19hb pulak, tak sabar nk pegi tgk kawan2 saye konvo!!! yeahh.. kebetulan pulak diorang dapat sesi yang same.. best nyerr.. tak saba nk attend.. tahniah ye kawan yang selalu tolong saye bile saye dalam kesusahan.. fieza kyrana (akhir nye aku eja gak name nie betol2.. hehehe) and lagi sorang name die kecik.. die nie baru2 kenal la jugak x sampai setahun pon lagi, tapi selalu gile lepak ngan die.. n die da jadi salah sorang kawan saye jugak.. (geng kak limah.. hehehe..) happy graduation ye kawan2.. =)



n laslty, 21 hb, gathering aspuri star.. first gathering ngan akak2 and adik2 senior ngan warden mase aku form 1 sampai form3.. terlalu banyak kenangan kt aspuri dulu.. kitorg la batch yg paling byk menyakitkan hati warden tu mase tahun terakhir b4 die pindah.. maafkan kami cikgu.. jasamu tetap dikenang.. insyaallah kite akan berjumpa hari itu k..

p/s : still x sedo diri esok ade paper.. adess.. byk x cover lagi.. huhu~~~

4 comments:

  1. ish3 npe ttbe gmbo aku ade kt stu???hua3,,alamak xcun ler gmbo 2,,huhu,,ko ni sje je,,thanks yang,,datang tau nt,,n tq gak xsalah eje nme,,huhu,,

    ReplyDelete
  2. hehehe.. aku saje je letak.. teringat kt ko.. heheh.. ala pic ko mane penah x cun weyh.. sume cunnnnn.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. smbil mate pandang ke atas dan tgn didada.. =p

    ReplyDelete