Sunday, February 13, 2011

kesengalan



lame gak aku tak post new entry.. huhuhu.. buzy sket.. bese la.. sejak2 bukak cuti raye cine, cluz da start cm biase.. tapi yang lagi best.. aku cluz hari isnin, slase n rabu jer minggu nie.. pastu sambung cuti lagi.. dalam sem ni la kan... tiap2 minggu mesti ade cuti.. lagi2 la sebeb aku takde cluz ari jumaat.. mmg heaven la kan.. aku pon dah mencutikan diri dari membuka buku2 dan homework2.. kesian la buku2 tu tersadai je kt meja.. hahahha.. ape la nk jadikan?? mak pon da bising2.. soh study.. hehehhee.. waktu blaja kite blaja la.. waktu enjoy, enjoy la puas2.. hehehehe..




lagi satu bende yang aku nak cite, member2 aku nie memang suke n kuat prank orang la.. habis la kalo terase diri akan menjadi mangsa.. pandai2 la lari selamatkan diri.. hehehehe.. sorry la encik haris.. ter curik lak pic nie.. hehehhe



p/s: yg lg best, hari selasa nie pon cuti lagi.. cuti maulidur rasul.. ye yeeeeeehhh.. hahahahah..

No comments:

Post a Comment